dinsdag 1 september 2009

Ik wil niet meer...

Geen bericht is goed bericht zeggen ze wel eens. Nou, ik weet het niet!
Geen uitspraak over een einddatum vandaag en ik had de moed niet om het te vragen. Kop in het zand heet dat. Tegen beter weten in hopen dat ie de volgende keer ineens zegt: nog 2 maandjes???
Ik ben het zo zat. De tranen prikken... Ik wil niet meer!!! Ik wil geen slablaadjes meer tussen m'n beugel uitpeuteren, ik wil geen irritante elastiekjes meer, waar draadjes vlees omheen gaan zitten, ik wil gewoon iets af kunnen bijten... ik wil... ik wil... ik wil... Bah!
Nee, ik ben geen watje, ik ben geen zeur, ik ben niet ongeduldig... Ik ben gewoon één van de weinigen die een beugel heeft voor 3 1/2, misschien wel 4 jaar!!! Wie heeft dat nou??? Bah bah en nog eens bah!

Zo... dat ben ik kwijt en nu leef ik gewoon vrolijk door tot het volgende bezoek op 6 oktober. Yeah!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach meis....... klaag maar lekker hoor! Ik kan het me helemaal voorstellen! Misschien dat je nu zelfs denkt "haal hem er maar gewoon uit, ik ben het zat!" maar ja..... je weet dat je dat niet doet.

En ik moet natuurlijk weer wat positiefs zeggen ;): het ergste en de langste tijd heb je echt gehad!!!

Knuffel!!!

XX
Jan

Jeanette zei

Troost je, je bent niet de enige haha. Maar het is niet leuk meer inderdaad! Steeds weer de grenzen te moeten verleggen of is het verlengen ; )