dinsdag 6 april 2010

'einddatum' onzeker *slik*

... een kleine domper op de feestvreugde vanmiddag.... De ortho constateerde (en ik met hem... eerlijk is eerlijk) dat er een spleetje is gekomen tussen 2 ondertanden. Bovendien vond hij aan de onder(tandvlees)kant van 2 ander tanden nog teveel ruimte zitten. Daar heeft hij nog wat weg geslepen. Er moeten nu dus nog twee kleine correcties gedaan, wat betekent dat ik nog niet heb gehapt voor het spalkje... Als de correctie volgende week voldoende is, ga ik:
A: happen en krijg ik de spalkjes de week erna en halen ze op dezelfde dag de beugel eruit... òf
B: de ortho gaat de spalkjes volgende week ter plekke op maat maken, zet ze erin en de week erna de beugel eruit.
In die beide gevallen gaat de beugel er dus gewoon de 20e uit. Maar....
C: mochten de correcties nog niet helemaal 'klaar' zijn... dan komt er een week bij...... slik....

Dus uhm: duimen, dat de correcties volgende week 'af' zijn... please.....
Oké... ik weet het: die ene week op ruim 3,5 jaar maakt geen klap meer uit... maar toch...........

Geen opmerkingen: