dinsdag 20 april 2010

EINDELIJK!!!!!!

HIJ IS ERUIT!!! Jee... het duurt ff, maar dan heb je ook wat!!!! Na 3 jaar, 8 maanden en 6 dagen was het vanmorgen dan eindelijk zover. De spalkjes zijn geplaatst, maar belangrijker: DE BEUGEL IS ERUIT!!! Het voelt raar , dat wel, maar ik krijg die grijns vandaag niet meer van m'n gezicht.
Wat ik nu zie is nog niet het definitieve resultaat, maar ik ben er nu al zo blij mee. Over 6 weken ga ik nog een laatste keer terug voor de finishing touch! Dan worden er waarschinlijk nog een paar kleine correcties gedaan (geslepen) en worden de laatste foto's gemaakt. En dat is dan echt de aller-aller-allerlaatste keer!!! YEAH!!!

WOUW... ik kan het bijna niet geloven......
(voor de liefhebbers: foto volgt ;))


vervolg:
Ondertussen zijn we een aantal uurtjes verder. Ik voel steeds met m'n tong langs m'n tanden... zo lekker glad! En als ik m'n spiegelbeeld maar ergens voorbij zie komen kijk ik mezelf grijnzend aan.
Vooral bij de kiezen voelt het nu vreemd. Die bandjes om de kiezen zaten behoorlijk tegen m'n tandvlees aan en nu zit er niks... helemaal niks...
M'n tandvlees is wel een beetje ontstoken achterin bij m'n kiezen, maar dat is 'vrij normaal'... Een kwestie van (zeggen ze) een poosje extra goed het tandvlees meepoetsen.
De spalkjes bezorgen me minder last dan ik had verwacht, dus ik denk dat ik daar snel aan gewend ben.
Kortom: blij blij blij!! En om dat te onderstrepen bij deze een blije foto van mezelf!

1 opmerking:

Unknown zei

yes! gefeliciteerd!
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad als jou! Heb 29 december 2009 alleen een onderkaakoperatie gehad. En ben nu ruim 1.5 jaar aan het beugelen. Maar ontdekte vorige week opeens een gat tussen 2 tanden. Terwijl ik een afspraak heb voor volgende week om de beugel eruit te halen. Onder kan in ieder geval wel...neem ik aan. Ik moet nog een weekje in spanning afwachten. Maar geniet ervan! Lekker veel lachten! Groetjes henriette