woensdag 27 augustus 2008

Laatste keer ortho vóór de 11e

Vanmiddag mocht ik eindelijk weer eens naar de ortho... tja, vakantietijd hè!? Gewoon de normale contrôle. Ik heb nu al bijna twee maanden dag en nacht aan de rechterkant een elastiekje in. Dat moet helpen om de middenlijn van m'n bovenkaak te verbeteren. En de opdracht was, om dat voorlopig te blijven doen. Nou, vooruit dan maar ;).
En ik heb dus inderdaad toch de extra haakjes aan m'n beugel gekregen: kobayashi! Ik dacht eerst even dat we gingen judoën ofzo... maar de haakjes zijn genoemd naar meneer Kobayashi... vandaar! Twee boven en twee onder. Ik moet zeggen dat ze vrij klein zijn. Op dit moment heb ik er in ieder geval (nog) geen last van.
Twee weken ná de operatie word ik terug verwacht. Niet voor de normale contrôle-behandeling, maar gewoon om mezelf te 'showen' zeg maar! Nou lekker!
Het is wel heel raar, dat de ortho toen ik wegging zei: nou, succes met de operatie. Dan komt het ineens wel eng dichtbij!

Geen opmerkingen: