donderdag 5 juni 2008

Als dit een voorbode is....

Vandaag moest ik me dus weer in het ziekenhuis melden. Eerst zouden (om 13.00 uur) de foto's door de medisch fotograaf gemaakt worden en daarna de afdruk op de kaak-chirurgie-afdeling. Het begon echt lekker, want de fotograaf had er blijkbaar zin in: om 8 vóór 1 al binnen en nog vóór 1 uur klaar! Er werden digitale foto's gemaakt van m'n hoofd: recht van voren, de linkerkant en de rechterkant. En daarna met twee klemmen om m'n wangen opzij te trekken (vast heel charmant!): van voren, links en rechts... Klaar!
Dus vóór 1 uur kon ik me al melden bij de 'kaak'afdeling. Bleken ze eerst m'n dossier niet te kunnen vinden en vervolgens roepen ze me om me doodleuk te vertellen, dat ik gisteren om 13.00 uur een afspraak had! Ja daàààg!!! Dus ik uitleggen: maandag was ik hier en vóór ik weer naar huis ging moest ik bij de fotograaf een afspraak maken voor aan het begin van de middag, zodat ik daarna gelijk de afdruk kon maken... alles op 1 dag dus!! En dat was dus vandaag. Bovendien had de fotograaf duidelijk wèl op me gerekend! Dus de fout ligt bij hen! Nou, dat was natuurlijk niet zo... of het was de fout van de arts (dokter Van Strijen) zelf... maar het was echt niet hun fout!! Duh!
Dan 'biedt ze aan' om de afspraak te verzetten en dan gelijk ook met de anesthesist op dezelfde dag een afspraak te maken! Tja... ik vrees dat er niets anders opzit. Hoewel ik nog wel dacht: de anesthesist? Is dat niet een beetje vroeg?? Vervolgens wil ze de afspraak op 11 juli zetten... maar als ze dan pas een afdruk maken...??? Volgens van Strijen moest dat heel ruim vóór de afspraak met hem om alles door te spreken en dat zouden we eind juni/begin juli doen... Dus dan gaat 11 juli niet werken. Goed: 13 juni dan... volgende week... vrijdag de 13e!! Ja joh... tuurlijk!!! Blijkt dat ik zelf ergens anders de afspraak moet maken voor de anesthesist... en wat blijkt: daar is het idd nog een beetje vroeg voor... ik heb zelfs nog geen opname-datum en -formulier. Dus dat wordt gelijk na de vakantie... maandag 11 augustus!
Ik vond dit nou niet echt een bemoedigende dag! Dan viel die 3 kwartier wachten van maandag nog wel mee!
Afijn: volgende week vrijdag wéér naar Ede!!

Geen opmerkingen: