maandag 15 september 2008

Dag 5 (maandag 15 september)

Om even te updaten hoe het nu is. De zwelling wordt minder, de blauwe plekken meer. Maar ik voel me goed, heb hulp van m'n mams voor was en boodschappen en heb vanmiddag weer even lekker geslapen. Ik heb nog steeds een 'dode' onderlip en kin, maar het prikt wel zo nu en dan, dus er zit nog leven in hihi! Ik heb sinds gisteren wel last van erg gevoelige zeurderige (vooral onder-) tanden. Heel vervelend, dus alleen daarom al ga ik nog even door met de pijnstillers.

Vanavond met Wim de hechtpleistertjes eraf peuteren! De kleine gaatjes in m'n wangen, waar een klein buisje doorheen ging om de schroefjes erin te draaien, zullen nu wel dicht zijn. (het is nu avond en de pleistertjes laten we toch nog even zitten... hebben er 1 los gehad, maar lijkt beter om nog even te wachten;))


Deze foto's zijn van vandaag:













En deze om even het voorlopige vóór en ná verschil te laten zien...






2 opmerkingen:

MEDICAL zei

useful information

Anoniem zei

Leuk om je verslag te lezen.Ik vind het interessant om te lezen hoe het anderen vergaat. Ik ben namelijk in maart 2008 (na een jaar beugelen) aan mijn onderkaak geopereerd. Bij mij ging het destijds helaas niet helemaal goed, hierdoor konden ze de bekende schroefjes niet plaatsen en moest ik 6 weken lang met de kaakjes op elkaar blijven zitten. Voor het eindresultaat maakte dit gelukkig niet uit en ik ben zeer tevreden met hoe het nu is geworden. Ben nu nog steeds aan het beugelen, dat is nog even doorbijten, want de laatste loodjes wegen het zwaarst! Ik wens jou nog veel succes met het herstel en op een mooi eindresultaat!