zondag 21 september 2008

Na 10 dagen...

Vanmorgen durfde ik het dan toch aan om de elastieken van de kaakchirurg te verwisselen. Ik zag er vreselijk tegenop, maar uiteindelijk viel het erg mee. Ik voel ze wel meteen weer trekken aan m'n onderkaak... heel vervelend, maar dat betekent wel, dat ze hun werk doen. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik m'n gezicht (de onderkaak) er (met die elastieken in) wat geforceerd vind uitzien. Ik hoop, dat het een iets ontspannener blik wordt als ik helemaal klaar ben en zonder stieken door het leven ga...
Ik voel me trouwens erg goed, maar ik merk wel, dat m'n conditie niet super is. Gisteren op de fiets naar het voetbalveld en de wedstrijd van Jochim gekeken... en daarna doodmoe! Overdag slapen doe ik niet meer, want dan slaap ik 's nachts niet. En gelukkig kan ik weer op 1 zij liggen.
Volgens mij heb ik al een keer opgeschreven wat de 'kaak' zegt over afvallen, maar ik kan het even niet terugvinden. Dus nog maar een keer: je mag na een kaakoperatie max. 10 % van je lichaamsgewicht afvallen... Ik ben nu in 10 dagen 4 kilo kwijt. Dat vind ik best veel, maar het is in ieder geval voorlopig nog geen 10% haha... Lijnen is uit den boze, want je lichaam heeft de voedingsstoffen nodig voor je herstel.

Hieronder een foto-update. Gisteren (zat. 20 sept.) gemaakt.
















Geen opmerkingen: