dinsdag 9 september 2008

Donderdag 11 september om 9.30 uur!!

Eindelijk weet ik dan nu de datum EN de tijd van de kaakoperatie! Ik mocht vanmiddag bellen tussen 13.30 en 14.30 uur. Eerst natuurlijk heel lang in gesprek... grrr...
Maar goed: ik moet me donderdag om 8 uur melden bij de opnamebalie en ik word om ongeveer 9.30 uur geopereerd. De operatie gaat zo'n 1,5 uur duren. Eigenlijk kan het niet beter. Ik hoef niet een dag van tevoren al te komen en ik hoef donderdag niet heel lang te wachten!
Voor de liefhebbers van de mogelijkheid 'mail een patient' op de site van de Gelderse Vallei (Ede): ik lig straks op de afdeling orthopedie (C2). En dan is het dus maar afwachten wanneer ik weer thuis kom... Op z'n vroegst vrijdag.....
Miscshien kom ik hier morgen nog even en anders: tot NA de operatie!! (*slik*)

1 opmerking:

Anoniem zei

Karin,

Ik wens je véél sterkte morgen voor je operatie.
Ik zal aan je denken en voor je duimen.

Liefs,
Linda xxx